sâmbătă, 16 mai 2009

NU UCIDETI BUCURIILE

In cautarile prin propia-mi biblioteca, m-am oprit putin la una din cartile lui, A. Baranga, unde am citit ca : "Rasul, ca ultima si suprema achizitie a omului, a dat semnul desavarsirii sale".
Se mai spune ca si Dumnezeu, in a 7 a zi a creatiei sale dupa ce
le-a facut pe toate, a ras de bucurie.
... intr-un pas innainte, am invatat ca, in viata exista cateva trepte ale rasului.
1. Cea mai simpla - sa razi de altii.
2. Ceva mai compliata - sa razi de tine.
3. Treapta mixta - treapta omului liber.
4. Treapta "augustei" performante.
Dar SOCIETATEA ce unora, le ingaduie NEMUNCA, provoaca
celor MULTI, prabusirea ... bucuriilor !

10 comentarii:

  1. Este de preferat sa razi cu mine, nu de mine,dar nu-mi fac mari sperante in aceasta privinta fiindca am constatat de multa vreme ca oamenii au uitat definitia zambetului, cat despre ras o fac tot mai des cand e vorba de o alta persoana. Zambeste, maine poate fi mai rau!asa spunea Murphy.

    RăspundețiȘtergere
  2. Risul ni la läsat Creatorul ca sä exprimäm cu el un pic de Bucurie si Fericire. Noi Oamenii ca ultimatives Product al Creatorului am fäcut repede din Cadoul acesta o unealtä. Si cum Doamna Codita a scris , il folosim cam des pentru a exprima Nivelul nostru de Caracter-Släbut te tot.
    Totusi si eu sint pentru Risul cu mine si chiar sä rid si de mine , pentru cä in asa un caz arät cä pot sä träiesc cu Autocritic.

    Numai Bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Geanina ! Dati-mi voie sa cred ca. tineretea si capacitatile dv., va pot ajuta
    f.mult sa va indepliniti dorintele ... bucuriilor ! Mai ales ca si dv. a-ti spus-o :
    - Sa nu lasam zambetul de azi, ca maine nu se stie ! Cat ii privesc pe cei care ne rad ...
    vorba cantecului ... "Sa lasam lumea sa vorbeasca". Va urez, numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. In ceea ce priveste caracterul, ce putem face ?
    Mergem innainte iar daca, asa cred, o singura persoana, de-o putem indrepta, mi se pare ... ca putem trai, un nou zambet.
    Toate bune d.Jacob.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Maestre.Sa aveti o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumirile si urarile sunt valabile si pentru,
    d. Geanina.

    RăspundețiȘtergere
  7. mult adevar in aceste randuri...dar pacat ca nu toti inteleg aceste lucruri

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc pentru apreciere si va urez realizari, in tot ce va doriti.

    RăspundețiȘtergere
  9. As adauga o alta treapta a rasului:BUCURIA...Bucuria constitue starea sufleteasca autentica a celui ce se simte iubit,dorit,a celui ce parcurge o cale de evolutie personala cautand adevaruri profunde...Fiecare suntem iubiti si doriti,toti am putea fi senini si surazatori...De ce? Pentru ca Dumnezeu ne iubeste pe toti si pe fiecare in parte...fiecare suflet e atat de pretios pentru El incat si-a trimis Fiul iubit,Puritatea si Desavarsirea intruchipata,sa fie umilit,sa sufere si sa moara pentru noi....apoi a inviat,iar noi trebuie sa ne bucuram,sa suradem senini pentru ca CINEVA,acolo sus pe bolta cereasca si in cerul din inima noastra,ne iubeste si ne asteapta surazand....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da!Pleduaria inspre treapta despre care discutati cu atata strajnicie, ii dati si temei iar eu, ce pot sa va mai spun, este :- Bine ati venit! Si va doresc ... mmary, sa
    va ajute Dumnezeu, in ce ati planuit.

    RăspundețiȘtergere