miercuri, 14 aprilie 2010

Pe cine mai intereseaza ... Caracterul ?

Dupa chestiunea cu Domnul Masca, am tot frunzarit zeci de carti citind peste o suta de pagini si vorbind pe placul unor amici, m-am autoeducat, daca va place termenul.
Lasand {ne}placerile de{o}parte si oprindu-ma la, George Calinescu,am aflat ca aceste caractere nu sunt idei platonice, iesite in evidenta doar prin actul nasterii ci si, dobandite odata cu educatia.
Mergand mai departe Cicero spunea ca , inteligenta fara caracter este nula.
Pentru ca, din pacate in anii din asa zisa democratie se vorbeste rar de caracter,
R.W.Emirson spune ca :"Ordinea morala privita prin prisma firii personale, inseamna caracter".
Si in incheere, dragii mei,Ov. Densusianu spunea ca : "Invatatura iti da lumina dar nu te inalta decat prin caracter".
... Hai ... ce ziceti ??

2 comentarii:

  1. Eu sunt de acord cu Cicero : "inteligenta fara caracter este nula." ...desi , si ceilalti au dreptate...

    Va doresc sa intalniti pe drumul vietii doar oameni al caror caracter frumos va face sa straluceasca lumina si surasul in privile dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. M.Mary,
    Va multumesc atat pentru opinii cat si pentru urari.
    In ceea ce privesc urarile, mai ales acum, in perioada cand aveti mare nevoie de liniste si bucurii pentru cele doua inimi care bat in acelasi trup, va rog primiti si urarile mele de sanatate cu ploi de bucurii.

    RăspundețiȘtergere