duminică, 13 septembrie 2020

Onoare ... Mare Onoare

 Volumul: Izbânda micului țăran, al 23-lea, chiar mi-a adus o izbândă dacă ne gândim la onoarea de-a fii invitat la una din ”Seratele Eminescu Jurnalistul”, generat de Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România. Eveniment, așa cum se poate vedea pe afiș va avea loc la Muzeul Național al Literaturii Române.

Entuziasmat de această invitație, pe pagina mea de facebook, am căutat să împart bucuria atât cu cei pe care i-am nominalizat în interiorul volumului dar și cu noii viitori prieteni. Ce m-a pus pe gânduri? Prietenii. Dacă aș fi scos o poză cu un cățel în brațe aș fi primit mult mai multe laicuri. 

Dar, întotdeauna un semn indiferent de ce natură vine, ne învață și ne îndeamnă. Învățămintele rezultate din acest fapt înseamnă că nu toți nominalizații din interiorul acestui volum au înțeles ce înseamnă să trăiești într-o carte?

Pentru bucuriile care mi se întâmplă un lucru este clar: Dumnezeu mi-a dat fiere să-i simt amarul după înlăturarea acesteia, iar acum mi-a dat miere! - Ce mare-i Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu