miercuri, 2 martie 2011

Placerea de-a darui

Va plac ideile de turma ? Mie ... Nu ! si din cand in cand actualizez aceasta afirmatie. Astazi, nu ma mai aflu nici macar, printre milioanele de - soferi cu masini - asa ca, circul ca Duzina, numai ca, diferenta-i ca port intotdeauna o geanta dupa mine si nu goala ci, cu carti {unii dintre copii mei}
Iata ! O poveste din februarie 2011,venind cu oaresce probleme prin Ploiesti, chiar in goana noastra de astazi, dupa averi, bani si case ... imi place sa ... Daruiesc ! Ce sa daruiesc ? Ce pot si ce am ... De la carti in ... sus.
In data amintita, cand am ajuns pe langa, Biblioteca Judeteana "Nicolaie Iorga"din Ploiesti, mi-am amintit ca Marele N.Iorga, a daruit carti si-ntr-o Biblioteca a unui sat din comuna nasterii mele. Fapt precizat si-n cartea "Viperesti comuna despicata", la pagina 31. Si ... Mi-am zis ;
- Ce-ar fi sa intru ?
Si-am intrat ... Daruind, din cartile mele.

5 comentarii:

  1. cartea e cel mai frumos dar,din pacate politicii ,nu primesc astfel de daruri,cu siguranta ca nici nu l-ar aprecia

    RăspundețiȘtergere
  2. taio !
    Aveti dreptate, vorbind de carte si de pacatul politicienilor, ca nu citesc, iar rezultatul ... stam in coada Europei.
    Multumesc si ... Ploi de bucurii,va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. taio,
    Multumesc pentru urari, numai ca de astazi, sa sper in mai bine ca pana ieri, cand l-am dus pe socru pe ultimul drum, n-au fost zile bune.

    RăspundețiȘtergere